رنگ طوسی از منظر رنگ شناسی در طراحی داخلی

چهارشنبه 23 مرداد 1398
11:1
م.ن

امروزه با رواج یافتن دکوراسیون مدرن در اغلب منازل، میزان استفاده از رنگ طوسی نیز افزایش چشم‌گیری داشته است. اگر شما هم میخواهید رنگ طوسی را به عنوان رنگ دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید پس باید رنگ‌های ست طوسی را بشناسید. از این رو بر آن شدیم تا در این مطلب به معرفی رنگ‌های ست رنگ طوسی در طراحی دکوراسیون منزل بپردازیم تا به سوال شما در مورد این که طوسی با چه رنگی ست می‌شود پاسخ داده باشیم. با ما همراه شوید.



ست رنگ طوسی در دکوراسیون منزل


رنگ نقش مهمی در دکوراسیون منزل داشته و می‌تواند تاثیر عمیقی بر خلق و خو و احساسات انسان به جای بگذارد. رنگ طوسی در گذشته به عنوان یک رنگ غم‌انگیز و بدون هیجان شناخته می‌شد، اما امروزه با استفاده از این رنگ در دکوراسیون مدرن و به کارگیری رنگ‌های روشن در کنار این رنگ، رنگ طوسی به عنوان رنگی سنگین و موقر شناخته می‌شود.

رنگ طوسی از نظر روانشناسی

رنگ طوسی نمایانگر بزرگواری و وقار یک شخص است. این رنگ در طیف رنگ مشکی و سفید قرار دارد، و از آنجا که رنگ طوسی در میانه این طیف قرار می‌گیرد برخی معتقدند طوسی، رنگ توافق و صلح است. رنگ طوسی، تداعی کننده حس آرامش و در عین حال تعقل و منطق می‌باشد.

رنگ طوسی از نظر رنگ‌شناسی

رنگ طوسی ترکیبی از رنگ‌های مشکی و سفید است. این رنگ، جزء رنگ‌های خنثی و سرد محسوب می‌شود. طراحان دکوراسیون منزل ، دو دلیل برای به کارگیری این رنگ در دکوراسیون دارند؛ اول به دلیل دوری از ایجاد زرق و برق در چیدمان و دوم به دلیل انتخاب این رنگ به عنوان پس زمینه است.


نقل از توکامگ


[ بازدید : 95 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی داخلی و دکوراسیون منزل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]