طوسی در دکوراسیون منزل

شنبه 18 خرداد 1398
13:34
م.ن

استفاده از رنگ طوسی در دکوراسیون

همانطور که پیش‌تر اشاره شد رنگ طوسی جزء رنگ‌های خنثی به شمار می‌رود. به همین دلیل نیز، در چرخه رنگ قرار نمی‌گیرد و طبعا نمی‌توان رنگ‌های مکمل آن را با توجه به اصول چگونگی ست کردن رنگ‌ها شناخت. اما از محاسن رنگ‌های خنثی این است که می‌توان هم از رنگ‌های گرم و هم از رنگ‌های سرد به عنوان رنگ مکمل آن استفاده کرد.

از آنجا که رنگ طوسی تناژ‌های متفاوتی را شامل می‌شود، هم جزء رنگ‌های روشن و زیبا، هم تاریک و دراماتیک محسوب می‌شود. در صورتی که می‌خواهید اتاق نشیمن خود را روشن کنید، اما نمی‌خواهید از رنگ سفید در دکوراسیون منزل استفاده کنید، رنگ طوسی روشن، انتخاب مناسبی است. این رنگ، دارای تنالیته‌های متفاوتی است که برای به دست آوردن تناژ‌های مختلف آن، می‌توانید مقدار کمی از رنگ‌های اصلی را به این رنگ اضافه کنید. با انجام این کار، امکان استفاده از بسیاری از رنگ‌ها را به عنوان مکمل در دکوراسیون منزل خواهید داشت. به عنوان مثال با افزودن رنگ زرد به طوسی، این رنگ را به رنگی گرم تبدیل خواهید کرد. ما در این بخش، به معرفی تنالیته‌های مختلف رنگ طوسی می‌پردازیم.


تناژهای رنگ طوسی


طوسی طبیعی

این رنگ را بارها در طبیعت دیده‌اید. رنگ صخره‌ها، برخی پرندگان و حیوانات، رنگ طوسی طبیعی دارای تناژ‌ گرم است. امروزه استفاده از این رنگ در آشپزخانه‌ها رواج دارد.
طوسی سربی
رنگ طوسی سربی با افزودن مقدار کمی رنگ آبی به رنگ طوسی به وجود می‌آید‌. این رنگ تقریبا شبیه رنگ استیل است.
طوسی نقره‌ای
اولین تناژ رنگ طوسی که در حالت عادی به ذهن انسان متبادر می‌شود، رنگ طوسی نقره‌ای است. این رنگ، در محیط‌‌های تیره به روشن‌تر شدن فضا کمک می‌کند.
طوسی مایل به بنفش
این تناژ رنگ طوسی، از ترکیب رنگ بنفش با طوسی تشکیل می‌شود. اغلب از این رنگ برای دکوراسیون اتاق خواب در دکوراسیون منزل استفاده می‌شود.
طوسی روشن
همانطور که پیش‌تر اشاره شد رنگ طوسی از ترکیب رنگ سفید و مشکی تشکیل می‌شود. با افزایش مقدار رنگ سفید در این ترکیب، رنگ طوسی روشن به دست می‌آید.
دودی
با افزایش میزان رنگ مشکی در ترکیب رنگ طوسی، رنگ دودی تشکیل خواهد شد.
لجنی تیره
رنگ لجنی تیره از ترکیب رنگ طوسی و سبز تیره تشکیل می‌شود.


مطلب مرتبط: ست کردن رنگ خاکستری مایل به قهوه ای در دکوراسیون منزل


[ بازدید : 97 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی داخلی و دکوراسیون منزل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]