چیدمان مبلمان و ناهارخوری در دکوراسیون منزل

شنبه 27 بهمن 1397
10:18
م.ن

چیدمان مبل و نهارخوری در دکوراسیون منزل

سرویس مبل راحتی در بازار در اندازه‌ها و سایز های متنوع موجود است. روال روتین و عادی این نوع مبل‌ها در اندازه 9 نفره و 7 نفره است. همچنین میز نهار خوری بسته به فضای شما در اندازه‌های متنوعی موجود است. میزهای نهار خوری با تعداد 4 نفره، 6 نفره، 8 نفره و 12 نفره به وفور در بازار و فروشگاه های مبلمان یافت می‌شود. حال اگر فضای زیادی در اختیار دارید می توانید از یک سرویس مبل 9 نفره و یک نهارخوری 12 نفره در دکوراسیون منزل استفاده کنید. بدون شک برای فضاهای کوچک سرویس مبل 7 نفره با نهار خوری های کوچک 6 نفره انتخاب مطلوب‌تری به شمار می‌رود.


مطلب پیشنهادی: طراحی دکوراسیون منزل شگفت انگیز در حومه شهر

چیدمان مبل راحتی گرد با سرویس نهار خوری


برای اینکه دکوراسیون منزل شیک و امروزی داشته باشید به شما پیشنهاد می‌کنیم از مبل‌های گرد برای دکوراسیون استفاده کنید. به همین منظور بخشی از اتاق را با یک فرش گرد آماده کنید و یک سرویس مبل راحتی به صورت نیم دایره روبروی میز نهار خوری قرار دهید. می‌توانید این کار را به صورت جدا جدا نیز انجام دهید؛ یعنی در پشت مبل راحتی میز نهار خوری را قرار دهید تا دو قسمت مجزا در فضا را مشاهده کنید.


چیدمان مبل ال و میز نهار خوری


مبل ال معمولا در گوشه‌ای ترین فضا مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید برای جدا سازی فضا قسمتی از آن را در وسط اتاق قرار دهید. این ایده بسیار برای فضاهای بزرگ مناسب به نظر می‌رسد. میزهای نهارخوری بزرگ با یک لوستر زیبا و مبل های ال به شما یک دکوراسیون مدرن و کلاسیک را به صورت تلفیقی ارائه می‌دهند. استفاده از وسایل تزئینی در کنار این چیدمان در صورتی که فضای خالی زیادی باشد برای دیزاین داخلی ایده مناسبی است.


[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به طراحی داخلی و دکوراسیون منزل است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]